Influencers Live Wrocław 2024

Mam ogromną przyjemność ogłosić, że już wkrótce wezmę udział w jednym z najbardziej ekscytujących wydarzeń roku zaraz po konferencji GIRLBOSSKICH w czerwcu – Influencers Live Wrocław 2024! Jestem niesamowicie podekscytowana, bo to będzie nie tylko doskonała okazja do zdobycia nowej wiedzy, ale również do spotkania z Wami i innymi kreatywnymi umysłami z różnych branż.

Influencers Live Wrocław 2024: Program na sobotę

Spójrzmy, co nas czeka podczas tego wyjątkowego dnia:

10:00 – 10:30 – JANINA BĄK
Gdy internet ryje banię. O ciemnych stronach bycia Influencerem.

10:45 – 11:15

  • ARTUR JABŁOŃSKI: Wiwisekcja Wizerunku
  • WOJTEK KARDYŚ: Influencing przyszłości, czyli virtualni influencerzy
  • DANUTA JAGUSZ: Różnice w postrzeganiu świata przez kobiety oraz przez mężczyzn
  • FRANCISZEK BIELAK: Krótkie treści video / jak robić zasięgi w małej niszy

11:30 – 12:15

  • MARTA SOJA I KONRAD SKOTNICKI: Content popularno-naukowy vs. żelazna logika
  • MARIA POPIELEWICZ: Jak pracować z markami, by do Was wracały
  • MARTYNA ŁUKOWIAK: Jak nawiązać relację z marką… a następnie jej nie spieprzyć?
  • Cyber_Folks: nn

12:30 – 13:15

  • Dominika Burszta, Pola Sieczko, Aleksander Kępka, Dominik Kwolczak: Jak zmienia się życie po wejściu do świata influencerów?
  • Małgorzata Szumska, Agata Sacewicz, Eva zu Beck, Alex Jaskółowska: Przyszłość influencerów podróżniczych, trendy, jak i czym zainteresować odbiorców oraz czy podróżując po świecie można zarabiać na życie?
  • OLA GOŚCINIAK: Jak dobrze zarabiać w online’ach nawet dopiero zaczynając?
  • ŁUKASZ SUPERGAN: Wykorzystaj swój wpływ. Influencer activism i demokratyzacja informacji

13:30 – 14:30

  • Krzysztof Bartnik, Ewa Wojtan, Przemysław Gerschmann, Ania Makowska: Współprace z markami czy własne produkty? Na czym zarabiają twórcy w Polsce [premiera raportu IMKER+ ILW]
  • Martyna Kaczmarek, Ewa Grzelakowska, Damian Sobczyk: Największe błędy jakie popełnialiśmy/łyśmy
  • DAGMARA PAKULSKA: Ile kosztuje Twój personal branding?
  • KAMIL POREMBIŃSKI: Dlaczego łatwo okrada się influencerów?
  • KATARZYNA WĘSIERSKA: Mów tak, by słuchali, czyli tajniki skutecznej komunikacji w socialach
  • TOMASZ BERLAK: Jak rozpocząć karierę w Social Mediach? Mądra Strategia, Unikanie Błędów, Efektywność i Zdrowie Psychiczne

14:45 – 15:45

  • Gabriela Orzechowska, Aga Grzelak, Martyna Grzenkowicz, Klaudia Tarka: Beauty – trendy na 2024
  • Barbara Kaleńczuk, Oskar Lipiński: Influencer 2.0: Od pomysłu, do zysku (nawet gdy nie masz 100k follow)
  • MICHALINA WRÓBEL I ZUZANNA BENDIUŁ: Chcemy być kreatywni… Ale wszystko już było! O tym, jak się inspirować i nie pójść siedzieć
  • JUSTYNA MAZUR-KUDELSKA: Podcast – warto wejść ze swoim? Co zrobić, by było dobrze?

16:00 – 17:00

  • Dagmara Pakulska, Klaudia Halejcio, Michalina Grzesiak: Kreatywne reklamy
  • Matylda Kozakiewicz, Alicja Kost, Anna Koczwara, Julia Oleś: Dziecko Influencera – co może być publiczne, a co nie powinno być publiczne?
  • MAŁGORZATA SZUMSKA: Słów Travel – jak być uważnym podróżnikiem lub miejsca tak brzydkie, że aż musisz je zobaczyć – po nieznanym Dolnym Śląsku
  • KAROLINA MISIAK: Czy na Shortsach można zarobić?

17:00 – 18:00

  • Jacek Graniecki, Maciej Dąbrowski: Czy twórcy powinni wypowiadać się na tematy społeczne i polityczne?

Influencers Live Wrocław 2024: program na niedzielę:

10:00 – 10:30

  • Marta Soja i Magdalena Stępień: Jak sprzedawać, żeby się dobrze sprzedać? Co biorą pod uwagę marki wybierając twórców do współpracy?

10:00 – 10:45

  • Sylwia Dąbrowska: Visual Storytelling w SM. Opowiadaj historię obrazem, kręcąc je swoim smartfonem – 7 prostych tipów do wdrożenia!

10:45 – 11:15

  • Dawid Myśliwiec: Czy AI zrobi za mnie film?
  • Łukasz Kępiński: Co jest ważne dla firm i agencji? Kluczowe aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę
  • Monika Krauze: Wykorzystaj islandzkie powiedzenie þetta reddast w swoich działaniach, czyli po co przewiozłam 17 kg świeżego drewna na Islandię i czego mnie ta historia nauczyła
  • Karol Zdęba: Jak zaangażować widza i zawalczyć o jego uwagę? Skuteczne metody i sprytne sposoby

11:30 – 12:30

  • Nietypowy kontent, który się sprawdza: Bartek Skrobisz, Franciszek Bielak, Cyber Marian, Dawid Oleszko, Pasofix
  • Oznaczamreklamy – Fakty i mity: Małgorzata Cieloch, Jagoda Kruszewska, Krzysztof Lehmann
  • Adrian Kilar: AI w praktyce dla twórców video
  • Maciej Makselon: Co to jest błond? Czyli o tym, jak robimy innym krzywdę językiem

12:45 – 13:45

  • #BeReal – Autentyczność i transparentność w SM – Życie bez filtra: Kaja Gołuchowska, Anna Koczwara, Melka Kowal – Głuc, Kasia Zillmann
  • Tomasz Palak: Wuwuwu i nie tylko, czyli obczajmy gdzie prawnik szuka problemu w Waszej obecności w Internecie – i jak go spławić
  • Krzysztof Bartnik: Kurs na kurs online. Trendy w tworzeniu i sprzedaży własnych produktów w 2024 roku
  • Natalia Sheveleva: Jak robić kampanie sprzedazową reelsami, na którą wszyscy czekają

14:00 – 15:00

  • Trendy w świecie twórców kulinarnych: Daria Ładocha, Martyna Chomacka, Volodymyr Testardi, Jagna Niedzielska
  • Marcin Kruszewski: Odpowiedzialność cywilna i karna twórców internetowych
  • Dawid Tymiński: Algorytmy Social Media, czyli zmiana, której nie zauważyło 90% influencerów
  • Agata Papis-Maniecka: Monetyzacja przez kreatywność: Jak zarabiać na TikToku w 2024 roku?

15:15 – 16:15

  • Instagram vs rzeczywistość? A może dziś naturalność też jest w cenie?: Natalia Sisik, Julka Żugaj, Kinga Sawczuk, Oliwia Nincevic
  • E-ksperci, czyli profesjonaliści z zasięgami w socialach: Olivia Drost, Angelika Szymańska, Dawid Myśliwiec, Karolina Tuchalska
  • Maksymilian Witkowski: Jak publikować 100 treści miesięcznie i nie osiwieć?
  • Georgy Romelashvili: Jak szybko rosnąć na Instagramie w 2024 roku?

Moje Plany na Influencers Live

Planuję uczestniczyć w wielu prelekcjach i warsztatach, aby jak najlepiej wykorzystać ten dzień pełen inspiracji. Oto kilka punktów, na które szczególnie czekam w sobotę:

Moje Plany na Influencers Live

Planuję uczestniczyć w wielu prelekcjach i warsztatach, aby jak najlepiej wykorzystać ten dzień pełen inspiracji. Szczególnie czekam na sobotnie wystąpienia:

  • Janiny Bąk: Zawsze inspirująca i pełna humoru. Jej wystąpienie na temat ciemnych stron bycia influencerem zapowiada się niezwykle interesująco.
  • Oli Gościniak: Wystąpienie naszej redaktorki naczelnej będzie petardą, mimo że ja już nie jestem początkująca w temacie.
  • Kasi Węsierskiej o mówieniu tak, by inni chcieli słuchać. Kasia ma świetny warsztat, więc dla osób myślących o własnym podkaście to must-see.
  • Justyny Mazur-Kudelskiej: A propos podkastu, chyba będzie więcej treści dla mnie 🙂
  • Kamila Porębińskiego: Jako twórcę miejsc w sieci interesuje mnie cyberbezpieczeństwo i nie wątpię, że to będzie świetna prelekcja.

W niedzielę koniecznie muszę się pojawić na wystąpieniach, które poprowadzą:

  • Sylwia Dąbrowska: Visual storytelling w SM brzmi niezwykle intrygująco, a ma być 7 prostych tipów do wdrożenia – ja lubię taki konkret, więc to coś na pewno dla mnie.
  • Tomasz Palak: prawne kwestie w internecie nie muszą być czarną magią i mam nadzieję, że ta prelekcja to pokaże.
  • Krzysztof Bartnik: Temat kursów online mnie mega interesuje, bo właśnie tworzę własny kurs dla wirtualnych asystentek i innych freelancerek pracujących z WordPressem o WordPressie, architekturze informacji i pracy z klientem. Wciąż możesz wypełnić ankietę potrzeb o WP.
  • Natalia Sheveleva: Tematyka kampanii na reelsach w kontekście kursu online może być niezwykle przydatna.
  • Adrian Kilar: AI w praktyce dla twórców video – to temat, który chcę zgłębić, aby być na bieżąco z nowoczesnymi narzędziami, a Adrian w temacie wymiata!

Co Cię interesuje z tego programu? Napisz w komentarzu!

Jeśli także wybieracie się na Influencers Live Wrocław 2024, koniecznie dajcie mi znać! Spotkajmy się, porozmawiajmy i wymieńmy dobrym słowem. A dla tych, którzy nie mogą być obecni – obiecuję, że będę wrzucać relacje tutaj na blogu i na moich profilach w mediach społecznościowych.

Do zobaczenia we Wrocławiu!

infoblogerka
infoblogerka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *